Mezo Myyntilaskut - ilmainen ja helppo käyttöinen laskutusohjelma

Usein kysytyt kysymykset

Haluatko lisätietoa? Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä.

YLEISET KYSYMYKSET

Klikkaa kysymystä, niin vastaus avautuu alapuolle.

1.

Mikä on Mezo.fi Myyntilaskut ja kenelle se on tarkoitettu?

Avaa

Mezo.fi Myyntilaskut on markkinoiden nykyaikaisin ja erittäin helppokäyttöinen laskutusohjelma ja erinomainen vaihtoehto jokaiselle, jonka tarvitsee edes joskus laskuttaa.

2.

Kuinka saan Mezo.fi Myyntilaskut käyttööni?

Avaa

Saat palvelun käyttöösi, kun rekisteröidyt palveluun. Rekisteröitymisen jälkeen saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Vahvista rekisteröityminen klikkaamalla vahvistusviestissä olevaan vahvistuslinkkiä. Tämän jälkeen voit kirjautua palveluun sisälle.

3.

Kuinka kauan palvelun aktivointi kestää?

Avaa

Palvelun saat käyttöösi saman tien kun olet rekisteröitynyt ja vahvistanut sen.

4.

Mitä Mezo.fi Myyntilaskut maksaa?

Avaa

Palvelun monipuolinen perusversio on käyttäjälle täysin maksuton .
Plus-palvelun postituspalvelu on maksullinen, 1,05 €/kpl +alv 24%.

5.

Mitä hyötyä minulle on Mezo.fi Myyntilaskujen plus-palveluista?

Avaa

Plus-palveluilla saat monipuolisia lisäominaisuuksia laskujen lähetykseen. Säästät omaa aikaa ja vaivaa, kun ota plus-palvelut käyttöön.

PLUS-PALVELUT:
Paperilaskujen postituspalvelu
Laskut jaetaan laskunsaajille Postin Economy-kirjeinä. Postituspalvelun kappalehintaan sisältyy mustavalkotulostus, laskupaperit, kirjekuori, kuoritustyö, postiin toimitus ja Economy-luokan postimaksu. Laskut lähtevät tulostukseen päivittäin klo 20:00.
Verkkolaskujen postituspalvelu
Laskut voidaan lähettää verkkolaskuina, mikäli laskunsaaja kykenee niitä vastaanottamaan. Laskun vastaanottajan perustiedoissa valitaan ominaisuudeksi Verkkolaskuasiakas, minkä jälkeen laskut lähtevät automaattisesti verkkolaskuina kun laskun lähetyksessä valitaan postituspalvelu vaihtoehto. Verkkolaskut lähtevät päivittäin klo 20:00. Laskunsaaja saa laskun pääsääntöisesti seuraavana päivänä.

6.

Tarvitsenko kirjanpitäjää jos käytän Mezo.fi Myyntilaskut-palvelua?

Avaa

Suosittelemme, että käytät kirjanpitäjää veroilmoituksiin, neuvontaan ja tilinpäätöksen tekemiseen. Niistä saat lisätietoa täältä.

7.

Kuka vastaa Mezo.fi Myyntilaskut palvelusta?

Avaa

Palvelusta vastaa Talenom Oy. Talenom on yksi Suomen suurimmista talouden hallinnan palvelutaloista ja toimii usealla paikkakunnalla ja kolmella liiketoiminta-alueella: Tilitoimistopalvelut, Talousosastopalvelut ja Konsultointipalvelut. Talenom tunnetaan aktiivisesta otteesta sekä ainutlaatuisesta palveluvalikoimasta, mukaan lukien markkinoiden edistyksellisimmät sähköiset taloushallinnon ratkaisut. Lisätietoja: www.talenom.fi

KYSYMYKSET PALVELUSTA

Klikkaa kysymystä, niin vastaus avautuu alapuolle.

1.

Mitä minun täytyy asentaa?

Avaa

Palvelu toimii verkossa eikä sitä tarvitse asentaa omaan tietokoneeseen. Käyttämiseen tarvitaan nykyaikainen internetselain ja pääsy internetiin. PDF-dokumenttien katseluun tarvitset Acrobat Reader -ohjelman.

2.

Millä selaimilla palvelu toimii?

Avaa

Palvelu toimii kaikilla nykyaikaisilla selaimilla kuten Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari ja Microsoft Internet Explorer 7+. Emme voi taata, että palvelu toimii täydellisesti vanhemmilla internetselaimilla.

3.

Kuinka on tietoturva hoidettu palvelussa?

Avaa

Mezo.fi Myyntilaskut on turvallinen ja äärimmäisen helppokäyttöinen verkossa toimiva palvelu. Internetyhteys selaimesi ja palvelun välillä on salattu SSL 128-bit -suojauksella ja tiedot varmuuskopioidaan joka yö.

4.

Tukeeko palvelu SEPA-maksuja?

Avaa

Kyllä, palvelu tukee SEPA-maksuja. Voit helposti määritellä IBAN-tilinumerosi sekä BIC-numeron yrityksesi asetuksissa.

5.

Mitkä ovat laskun lähetystavat?

Avaa

Voit tallentaa laskusta PDF:n, jonka voit tulostaa itse tai lähettää sähköpostilla asiakkaallesi. Plus-palveluiden postituspalvelulla voit lähettää helposti ja vaivattomasti laskusta verkkolaskun tai paperisen laskun, jossa lasku tulostetaan ja postitetaan puolestasi. Postituspalvelun laskut lähtevät päivittäin klo 20:00.

6.

Voinko lähettää verkkolaskuja?

Avaa

Kyllä, kun otat käyttöön plus-palveluiden postituspalvelun verkkolaskuominaisuuden.

7.

Voinko muokata laskun ulkoasua?

Avaa

Voit muokata laskupohjia lisäämällä yrityksesi nimen ja yhteystiedot. Voit myös lisätä lasku- ja asiakaskohtaisen viestin kaikkiin laskuihin.

8.

Milloin lasku saa laskunumeron?

Avaa

Lasku saa laskunumeron, kun se hyväksytään ja sille valitaan toimitustapa.

9.

Muodostuuko viitenumero automaattisesti?

Avaa

Lasku saa viitenumeron automaattisesti kun lasku on hyväksytty.

10.

Voinko tehdä hyvityslaskun?

Avaa

Voit tehdä lähetetystä laskusta hyvityslaskun, joka saa uuden laskunumeron.

11.

Voinko kopioida lähetetyn laskun laskupohjaksi?

Avaa

Voit kopioida lähetetystä laskupohjan, jota voit muokata haluamallasi tavalla.

12.

Minkälaisia raportteja voin tehdä palvelussa?

Avaa

Reaaliaikaisen yhteenvetoraportin myynneistä kirjanpitoa varten.

13.

Mitä kieliä palvelu tukee?

Avaa

Palvelu tukee tällä hetkellä suomen kieltä.

Haluatko lisätietoa? Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä.

Vertaa tilitoimistoasi